بایگانی نوشته‌ها


نتایج انتخابات انجمن اولیا و مربیان

نتایج انتخابات انجمن اولیا و مربیان

پنجمین انتخابات انجمن اولیا و مربیان در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ با حضور حداکثری اولیای محترم برگزار شد که نتیجه آن، انتخاب 4 نماینده برای دوره اول و 5 نماینده برای دوره دوم توسط اولیای گرانقدر بوده است. با توجه به ارزشمند بودن پیوند میان اولیا و مربیان، ارزش برگزاری هر چه پرشور تر این مراسم بیشتر خود را نمایان می کند که نتایج زحمات نمایندگان در هر سال گواهی بر این سخن است. در ادامه مطلب لیست نمایندگان انجمن را مشاهده خواهید کرد

مجمع عمومی انتخابات اولیا و مربیان برگزار شد

مجمع عمومی انتخابات اولیا و مربیان برگزار شد

همانند هر سال یکی از مهمترین رویداد های دبیرستان عطارد علم در هفته پیوند اولیا و مدرسه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان است. امسال در تاریخ 16 مهر ماه با حضور حداکثری اولیای گرانقدر جلسه معارفه و انتخابات این انجمن در صحّت و سلامت کامل برگزار گردید. 

مِهر سبز آغاز شد...

مِهر سبز آغاز شد...

باز هم به اول پاییز رسیدیم، به اولین روز شروع دوستی های محکم و تلاش برای موفقیت های علمی، فرهنگی و هنری، باز هم مثل سال های گذشته نه فقط به فکر خودمان بلکه به فکر افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان در مسابقات بین المللی هستیم. برای موفقیت تلاش می کنیم، چالش های پیش رویمان، با دستان من و تو به سوی پیشرفت حرکت خواهند کرد. ما با هم سبز می شویم... و با کمک اساتیدمان که راه گشای این مسیر پر از تجربه های جدید و جذاب هستند. روز های زیباتری برای من، برای تو، و برای ایران بزرگ رقم خواهیم زد.

نخستین جلسه شورای دبیران

نخستین جلسه شورای دبیران

نخستین جلسه شورای دبیران دوره اول و دوم دبیرستان عطارد علم روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه با حضور دبیران  و کادر اجرایی دبیرستان برگزار شد.در این جلسه دوره آموزشی دانش افزایی، ویژه دبیران محترم با حضور جناب آقای سجادی   در فضایی صمیمی برگزار شد . در پایان جلسه نیز جناب آقای مجید شهرآبادی به عنوان نماینده دبیران انتخاب شدند.

افتخاری دیگر برای عطاردعلم

افتخاری دیگر برای عطاردعلم

تیم پژوهش دبیرستان عطارد علم به سرپرستی جناب آقای  سید محمد ناهید و با راهنمایی های استاد گرانقدر جناب آقای دکتر سید صابر میرحسینی، با استعانت از خداوند متعال، بار دیگر موفق به برافراشتن پرچم مقدس ایران زمین این بار در «مسابقات بین المللی واترلو 2024» و در مقابل چشم جهانیان شدند. این افتخار آفرینی را به خانواده بزرگ عطارد مخصوصا به اعضای تیم و خانواده هایشان و همچنین ملت ایران بزرگ، تبریک و تهنیت عرض می داریم.

تابستان خود را چگونه گذراندید...

تابستان خود را چگونه گذراندید...

دوره تابستانی "یه قاچ هندوانه" در دبیرستان عطارد علم برگزار شد. این دوره از تاریخ 1403/04/29 لغایت 1403/05/31 با هدف هم‌افزایی، رشد شخصیتی دانش‌آموزان، شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان و آشنایی بیشتر با فرآیندهای عطاردی برگزار شد. در ادامه به شرح رویدادها و فعالیت‌های این دوره میپردازیم.

کلاس های تابستانه یه قاچ هندونه آغاز شد!

کلاس های تابستانه یه قاچ هندونه آغاز شد!

طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در واحد آموزش و همچنین واحد فرهنگی دبیرستان عطارد علم از روز شنبه 30تیرماه سال 1403 کلاس های تابستانه عطارد علم با نام یه قاچ هندونه! با حضور دانش آموزان عزیز عطارد آغاز گردید. در این دوره دانش آموزان ما در کلاس های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی فعالیت خواهند داشت و در روزهای دوشنبه(برای دوره اول) و سه شنبه (دوره دوم) از اردوهای متنوع و جذاب واحد فرهنگی لذت خواهند برد. در ادامه عکس های منتخب هفته اول را مشاده خواهید نمود.

مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات رومانی 2024

مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات رومانی 2024

افتخار دیگری در عرصه علم و فناوری دبیرستان عطارد علم، تیم دانش آموزی پایه هفتم  متشکل از آقایان: آرین احمدی، آرشا پاکرایی، امیرحسام سالاروند، امیرمهدی ابراهیمی، محمد ایلیا نصیرزاده و رهام رستمی فرد، در مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات رومانی در سال 2024 موفق به کسب مدال خوشرنگ طلای این دوره از مسابقات شدند. این موفقیت ارزشمند را به خانواده بزرگ عطارد علم تبریک می گوییم.