هدف اصلی آزمون صبحگاهی دبیرستان عطارد دوره دوم، سنجش دستاوردهای یادگیری و شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان است. واحد آموزش با تحلیل نتایج، برنامه های آموزشی خود را پیاده می کند، درحالیکه دانش آموزان نیز می توانند با آگاهی از وضعیت تحصیلی خود، برای پیشرفت برنامه ریزی کنند.
آزمون به عنوان ابزاری موثر در ارزیابی آموزشی، نقش مهمی در شناسایی چالش های یادگیری و تقویت نقاط قوت دانش آموزان ایفا می کند. نتایج آن می تواند مبنایی برای ارائه مشاوره های تحصیلی و برنامه های حمایتی باشد.
دیدگاه خود را بنویسید